Известие

Collapse
No announcement yet.

спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • спортен филтър

    колеги мисля да слагам спортен филтър на 156 1.8 T.S. има ли някакви специфики които трябва да знам , начин на слагане и дали трябва да се прави преграда от мотора до филтъра.. ако може някоя снимчица да дадете и малко описание ще съм много благодарен.. препоръчайте марка и евентуално размери на филтъра..
    sigpic
    Alfa Romeo 1.8 T.S. 144hp

  • #2
    Първоначално публикувано от sischo0 Покажи съобщение
    колеги мисля да слагам спортен филтър на 156 1.8 T.S. има ли някакви специфики които трябва да знам , начин на слагане и дали трябва да се прави преграда от мотора до филтъра.. ако може някоя снимчица да дадете и малко описание ще съм много благодарен.. препоръчайте марка и евентуално размери на филтъра..
    Какъв искаш да слагаш - риплейсмънт или конус ?
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #3
      конус..
      sigpic
      Alfa Romeo 1.8 T.S. 144hp

      Comment


      • #4
        По-добре реплейсмънт с премахване на резонаторната кутия и тръба от кутията на филтъра до решетката на бронята. С конуса ако не е изолиран добре само ще бучи и няма и да върви както сега. Също и фунията във кутията на филтъра да остане задължително.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Един майстор днес ми каза ,че ако сложа спортен филтър само ще бучи и ще я спъна още повече.. вярно ли е това ?
          sigpic
          Alfa Romeo 1.8 T.S. 144hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sischo0 Покажи съобщение
            Един майстор днес ми каза ,че ако сложа спортен филтър само ще бучи и ще я спъна още повече.. вярно ли е това ?
            Ако сложиш боклук конус и не го изолираш от двигателя - да. Иначе твърденията са му безпочвени и най-меко казано лаишки. По-добре слагай риплейсмънт филтър, така няма да се занимаваш с щуротии.
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #7
              Доколкото знам тс двигателите са с резонансно пълнене на въздуха и елементите на оригиналната кутия правят това резонансно пълнене. Като сложи конус въздуха постъпва по различен начин в двигателя, което намаля вървежа. Та това трябва да се има в предвид, ако не греша.
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
              ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                Доколкото знам тс двигателите са с резонансно пълнене на въздуха и елементите на оригиналната кутия правят това резонансно пълнене. Като сложи конус въздуха постъпва по различен начин в двигателя, което намаля вървежа. Та това трябва да се има в предвид, ако не греша.
                Има го и този момент, но половината са със счупени кутии или с махнат резонатор отдолу. За това предложих на колегата друг вариант.
                Arena Coast Customs

                Comment


                • #9
                  Може да земе конус и да изкара една тръба отпред на бронята или някъде долу,ако има празно място за да е отделен от двигателния отсек и ще се усети разлика,стига да е хубав филтър-а.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                    Ако сложиш боклук конус и не го изолираш от двигателя - да. Иначе твърденията са му безпочвени и най-меко казано лаишки. По-добре слагай риплейсмънт филтър, така няма да се занимаваш с щуротии.
                    сега ако можеш да обясниш какво ще рече "реплейсмънт" ще съм ти много благодарен
                    sigpic
                    Alfa Romeo 1.8 T.S. 144hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от sischo0 Покажи съобщение
                      сега ако можеш да обясниш какво ще рече "реплейсмънт" ще съм ти много благодарен
                      Това е спортен филтър, с формата на оригиналния, който се слага на негово място в кутията
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        Това е спортен филтър, с формата на оригиналния, който се слага на негово място в кутията
                        И истината е в него не ти е нужно да правиш нови пътища на въздуха колена изолации а и шума с реплейсмънта почти не се променя.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от sischo0 Покажи съобщение
                          Един майстор днес ми каза ,че ако сложа спортен филтър само ще бучи и ще я спъна още повече.. вярно ли е това ?
                          Казал съм ти го точно и ясно. Ако искаш наистина да подобриш пълненето с конус ще се наложи: портване и полиране на дросела, стругар да ти направи един тромпет за дросела. Сещаш ли се? Тромпета да се закачи на дросела, след него по-дебела тръба в края си по тясна на размера на конуса и пак с тромпет вътре в самия конус. И конуса ниско долу и термо изолиран. В противен случай ще си изгубиш времето и парите.

                          Не е важна само температурата. Потока и скоростта на въздуха са дори по-важни.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            а как стоят нещата с реплейсмънт ? от къде да го търся какви пари е горе-долу и как се сменя ?
                            sigpic
                            Alfa Romeo 1.8 T.S. 144hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от sischo0 Покажи съобщение
                              а как стоят нещата с реплейсмънт ? от къде да го търся какви пари е горе-долу и как се сменя ?
                              http://www.knfilters.com/filtercharger.htm
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X